Ελληνικά
Français
English
Ελληνικά
Φοιτητές|τριες Erasmus+/ Σπουδές:
Neila Ruiz Alfonzo. Υποψήφια Διδ/σα, Πολιτειακό Πανεπιστήμιο του Ρίο ντε Τζανέιρο – Κέντρο Μελετών για τις Φιλοσοφίες και την Παιδική ηλικία / Master στη Βραζιλιάνικη Μουσική (διαδικασίες διδασκαλίας-μάθησης), Ομοσπονδιακό Πανεπιστήμιο της Πολιτείας του Ρίο ντε Τζανέιρο / Δασκάλα και μαέστρος της χορωδίας στο Τμήμα Μουσικής Αγωγής της Σχολής Pedro II.
Τίτλος διδακτορικής διατριβής: “Συνομιλίες Μουσικής και Φιλοσοφίας στα Δημόσια Σχολεία: Εμπειρίες από μια χωρίς σύνορα σκέψη;”
Στο πλαίσιο της διμερούς συμφωνίας Erasmus+ ανάμεσα στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Εκπαίδευση, του Πολιτειακού Πανεπιστημίου του Ρίο ντε Τζανέιρο & στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Παν/μίου Αιγαίου & στη συνέχεια της Διμερούς Σύμβασης ανάμεσα στο Εργαστήριο Έρευνας στην Πρακτική και Εφαρμοσμένη Φιλοσοφία (Ε.Ε.Π.Ε.Φ.) και το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Εκπαίδευση, του Πολιτειακού Πανεπιστημίου του Ρίο ντε Τζανέιρο, η κ. Neila Ruiz Alfonzo, ολοκλήρωσε περίοδο 4 μηνών σπουδών στο Ε.Ε.Π.Ε.Φ. και συνέγραψε μέρος της διδακτορικής της διατριβής, υπό την ευθύνη της Kαθ. Έλενας Θεοδωροπούλου.
Maricela Pérez López. Υποψήφια Διδ/σα & MΕd, Ανώτερο Ινστιτούτο Επιστημών της Εκπαίδευσης – Πολιτεία του Μεξικού / Νηπιαγωγός στο Σχολείο Cuauhtémoc, Providencia, San José del Rincón, Πολιτεία του Μεξικό.
Τίτλος διδακτορικής διατριβής: “Από το μαθητή στο δάσκαλο: κατασκευή του εαυτού”
Στο πλαίσιο της διμερούς συμφωνίας Erasmus+ ανάμεσα στο Ανώτερο Ινστιτούτο Επιστημών της Εκπαίδευσης, της Πολιτείας του Μεξικό & στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Παν/μίου Αιγαίου & στη συνέχεια της Διμερούς Σύμβασης ανάμεσα στο Εργαστήριο Έρευνας στην Πρακτική και Εφαρμοσμένη Φιλοσοφία (Ε.Ε.Π.Ε.Φ.) και το Ανώτερο Ινστιτούτο Επιστημών της Εκπαίδευσης, της Πολιτείας του Μεξικό, η κ. Maricela Pérez López, ολοκλήρωσε μία περίοδο 3 μηνών σπουδών στο Ε.Ε.Π.Ε.Φ. και συνέγραψε μέρος της διδακτορικής της διατριβής, υπό την ευθύνη της Καθ. Έλενας Θεοδωροπούλου.
Caner Ceran. Nηπιαγωγός, μτπτχ. φοιτητής στο Πανεπιστήμιο Hacettepe της Άγκυρας, Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.
Τίτλος Μεταπτ. Διπλωματικής εργασίας: “Αναλύοντας τα εικονο-βιβλία για παιδιά από τη σκοπιά της ενίσχυσης της Κριτικής Σκέψης”
Στο πλαίσιο της διμερούς Συμφωνίας Erasmus+ ανάμεσα στο Πανεπιστήμιο Hacettepe/Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης & το Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Παν/μίου Αιγαίου, ο κ. Ceran ολοκλήρωσε 5 μηνη περίοδο σπουδών στο Ε.Ε.Π.Ε.Φ & στο Π.Μ.Σ. “Παιδικό Βιβλίο & Παιδαγωγικό υλικό” και συνέγραψε μέρος της ΜΔΕ του, υπό την ευθύνη της Καθ. Έλενας Θεοδωροπούλου.
Ana Belem Diosdado Ramos. Υποψήφια Διδ/σα Επιστημών της Αγωγής & MΕd στην Εκπαιδευτική ‘Ερευνα, Ανώτερο Ινστιτούτο Επιστημών της Εκπαίδευσης – Πολιτεία του Μεξικό / BA Ισπανικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, Εθνικό Αυτόνομο Παν/μιο του Μεξικό / Ακαδημαϊκή Σύμβουλος στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Providencia, Cuautitlán Izcalli, Πολιτεία του Μεξικό.
Τίτλος διδακτορικής διατριβής: “Διδασκαλία αφηγήσεων περί της συνύπαρξης: η ευθύνη του να είσαι-μαζί στο απογευματινό Λύκειο”
Στο πλαίσιο της διμερούς συμφωνίας Erasmus+ ανάμεσα στο Ανώτερο Ινστιτούτο Επιστημών της Εκπαίδευσης, της Πολιτείας του Μεξικό & στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Παν/μίου Αιγαίου & στη συνέχεια της Διμερούς Σύμβασης ανάμεσα στο Εργαστήριο Έρευνας στην Πρακτική και Εφαρμοσμένη Φιλοσοφία (Ε.Ε.Π.Ε.Φ.) και το Ανώτερο Ινστιτούτο Επιστημών της Εκπαίδευσης, της Πολιτείας του Μεξικό, η κ. Ana Belem Diosdado Ramos, ολοκλήρωσε 3μηνη περίοδο σπουδών στο Ε.Ε.Π.Ε.Φ. και συνέγραψε μέρος της δδ της, υπό την ευθύνη της καθ. Έλενας Θεοδωροπούλου.
Antoine Bélanger. Μεταπτυχιακός φοιτητής του Πανεπιστημίου του Laval, Faculté de Philosophie.
Tίτλος Μεταπτυχιακής Εργασίας : ” L’Anabase à la lumière des Mémorables Xénophon, devin et stratège”.
Στο πλαίσιο της διμερούς Συμφωνίας Erasmus+ ανάμεσα στο Πανεπιστήμιο Laval & το Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, του Παν/μίου Αιγαίου & στη συνέχεια του πρωτοκόλλου συνεργασίας της Σχολής Φιλοσοφίας του Παν/μίου Laval & του Ε.Ε.Π.Φ., ο κ. Bélanger ολοκλήρωσε 3μηνη περίοδο σπουδών στο Ε.Ε.Π.Φ & στο Π.Μ.Σ. “Σχεδιασμός & Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών Μονάδων” και συνέγραψε μέρος της ΜΔΕ του, υπό την ευθύνη της καθ. Έλενας Θεοδωροπούλου.
Pascal Eloy. Υποψήφιος Διδάκτορας, Κέντρο για τη Μελέτη του Σύγχρονου Θρησκευτικού φαινομένου, Πανεπιστήμιο Sherbrooke, Καναδάς (επιβλέποντες: Καθ. Edith Ellefsen & Καθ. Jacques Quintin)
Τίτλος διδακτορικής διατριβής: “Η εμπειρία της παρηγοριάς μεταξύ ανδρών, που υποφέρουν από τον ανδρισμό τους, σε σχέσεις φροντίδας,”.
Ο κ. Pascal Eloy, θα πραγματοποιήσει 3μηνη περίοδο σπουδών στο Ε.Ε.Π.Φ. και θα συγγράψει μέρος της δδ του, υπό την ευθύνη της Καθ. Έλενας Θεοδωροπούλου.
Qi Li. Υποψήφια Διδ/σα, National Yang Ming Chiao Tung University, Ταϊβάν (επιβλέπουσα: Καθ. Joyce C.H. Liu)
Τίτλος διδακτορικής διατριβής: “Δέσμευση γης για τεχνολογικά πάρκα: η αδιέξοδη ανάπτυξη αστικών χωριών στη Σαγκάη και την Ταϊπέι”
Η κα. Qi Li, θα πραγματοποιήσει 3μηνη περίοδο σπουδών στο Ε.Ε.Π.Φ. και θα συγγράψει μέρος της δδ του, υπό την ευθύνη της Καθ. Έλενας Θεοδωροπούλου.
Ann-Sophie Gravel. Μεταπτυχιακή φοιτήτρια, Παν/μιο Λαβάλ, Κεμπέκ, Καναδάς (επιβλέποντες: Καθ. Catherine Rioux & Καθ Patrick Turmel)
Τίτλος Μεταπτυχιακής Εργασίας: “Ο ορθολογισμός του έρωτα στον 21ο αιώνα: η παιχνιδοποίηση του έρωτα και η ηθική των εφαρμογών γνωριμιών”
Στο πλαίσιο της διμερούς Συμφωνίας Erasmus+ ανάμεσα στο Πανεπιστήμιο Laval & το Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, του Παν/μίου Αιγαίου & στη συνέχεια του πρωτοκόλλου συνεργασίας της Σχολής Φιλοσοφίας του Παν/μίου Laval & του Ε.Ε.Π.Φ., η κα. Ann-Sophie Gravel θα πραγματοποιήσει 2μηνη περίοδο σπουδών στο Ε.Ε.Π.Φ & στο Π.Μ.Σ. “Σχεδιασμός & Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών Μονάδων” και θα συγγράψει μέρος της ΜΔΕ της, υπό την ευθύνη της καθ. Έλενας Θεοδωροπούλου.
Yukina Kuriyama. Προπτυχιακή φοιτήτρια στο Soka University (Education/ Primary Education), Τόκυο, Ιαπωνία
Στο πλαίσιο της διμερούς Συμφωνίας Erasmus+ ανάμεσα στο Soka University (Education/ Primary Education) & το Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Παν/μίου Αιγαίου, η κ. Kuriyama θα πραγματοποιήσει 2μηνη πρακτική άσκηση στο Ε.Ε.Π.Φ, υπό την ευθύνη της Καθ. Έλενας Θεοδωροπούλου.
Français
Étudiants|es Erasmus + / Études:
Neila Ruiz Alfonzo. Doctorante, Université d’État de Rio de Janeiro-Centre d’Études de Philosophies et Enfances / Master en Musique Brésilienne (procédures d’enseignement-apprentissage), Université Fédéral de l’État e Rio de Janeiro / Enseignante et conductrice de choeur au Département de l’Éducation Musicale de l’École Pedro II.
Titre de la thèse: “”Interlocutions entre la Musique et la Philosophie dans les Écoles Publiques: Expériences d’une pensée sans limities?”
Dans le cadre de l’accord bilatéral Erasmus+ entre le Programme d’Études Supérieures en Éducation, de l’Université d’État de Rio de Janeiro & et le Département des Sciences de l’Éducation Préscolaire et de l’Ingénierie Éducative, Faculté des Sciences Humaines de l’ Université de l’ Égée & dans la foulée de l’accord bilatéral entre de Laboratoire de Recherche en Philosophie Pratique et Appliquée (L.R.Ph.P.A.) et le Programme d’Études Supérieures en Éducation, de l’Université d’État de Rio de Janeiro, Mme Neila Ruiz Alfonzo a complété une période de 4 mois d’études dans le L.R.Ph.P.A. et elle a rédigé une partie de sa thèse de doctorat, sous la responsabilité de la Prof. Elena Theodoropoulou.
Maricela Pérez López. Doctorante & MEd, Institut Supérieur des Sciences de l’Éducation – État du Mexique / Institutrice à l’École Cuauhtémoc, Providencia, San José del Rincón, État du Mexique.
Titre de la thèse: “De l’élève à l’enseignant: construction de soi-même”
Dans le cadre de l’accord bilatéral Erasmus+ entre l’ Institut Supérieur des Sciences de l’Éducation, de l’État du Mexique & et le Département des Sciences de l’Éducation Préscolaire et de l’Ingénierie Éducative, Faculté des Sciences Humaines de l’ Université de l’ Égée & dans la foulée de l’accord bilatéral entre de Laboratoire de Recherche en Philosophie Pratique et Appliquée (L.R.Ph.P.A.) et l’ Institut Supérieur des Sciences de l’Éducation, de l’État du Mexique, MmeMaricela Pérez López a complété une période de 3 mois d’études dans le L.R.Ph.P.A. et elle a rédigé une partie de sa thèse de doctorat, sous la responsabilité de la Prof. Elena Theodoropoulou.
Caner Ceran. Enseignant en maternelle, étudiant Master à l’Université Hacettepe d’Ankara, Département de l’Éducation Préscolaire.
Τitre du mémoire de master: “Analysant des livres d’images pour enfants du point de vue du renforcement de la Pensee Critique”
Dans le cadre de l’accord bilatéral Erasmus+ entre l’Université Hacettepe d’Ankara/Département de l’Éducation Préscolaire & le Département des Sciences de l’Éducation Préscolaire et de l’Ingénierie Éducative, Faculté des Sciences Humaines de l’ Université de l’Égée, monsieur Ceran a effectué une période d’études de 5 mois au L.R.Ph.P.A. & au Programme Master II “Livre d’enfants et matériel éducatif”et il a rédigé une partie de son mémoire de master, sous la responsabilité de la Prof. Elena Theodoropoulou.
Ana Belem Diosdado Ramos. Doctorante en Sciences de l’ Éducation & MEd en Recherche de l’Éducation, Institut Supérieur des Sciences de l’Éducation – État du Mexique /BA en Langue et Littérature Hispanique , Université nationale autonome du Mexique / Conseiller académique de l’enseignement secondaire, Providencia, Cuautitlán Izcalli, État du Mexique.
Titre de la thèse: “Enseigner des narratives sur la coexistence: la responsabilité d’être-ensemble dans l’après-midi lycée”
Dans le cadre de l’accord bilatéral Erasmus+ entre l’ Institut Supérieur des Sciences de l’Éducation, de l’État du Mexique & et le Département des Sciences de l’Éducation Préscolaire et de l’Ingénierie Éducative, Faculté des Sciences Humaines de l’ Université de l’ Égée & dans la foulée de l’accord bilatéral entre de Laboratoire de Recherche en Philosophie Pratique et Appliquée (L.R.Ph.P.A.) et l’ Institut Supérieur des Sciences de l’Éducation, de l’État du Mexique, Mme Ana Belem Diosdado Ramos, a effectué une période d’études de 3 mois au L.R.Ph.P.A. et elle a rédigé une partie de sa thèse de doctorat, sous la responsabilité de la Prof. Elena Theodoropoulou.
Antoine Bélanger. Étudiant en master de l’Université Laval, Faculté de Philosophie.
Τitre du mémoire de master: ” L’Anabase à la lumière des Mémorables Xénophon, devin et stratège “.
Dans le cadre de l’accord bilatéral Erasmus+ entre l’Université Laval & le Département des Sciences de l’Éducation Préscolaire et de l’Ingénierie Éducative de l’ Université de l’ Égée & dans la foulée de l’accord bilatéral entre de la Faculté de Philosophie de l’Université Laval et du L.R.Ph.P., Monsieur Bélanger a effectué une période d’étude de 3 mois au L.R.Ph.P. & au Rogramme Master II “Conception & Développement d’Unités Educatives” et il a rédigé une partie de son mémoire de master, sous la responsabilité de la Prof. Elena Theodoropoulou.
Pascal Eloy. Doctorant, Centre d’Etude du Religieux Contemporain, Université de Sherbrooke, Canada (directeurs de thèse : Prof. Edith Ellefsen & Prof. Jacques Quintin)
Titre de la thèse : “L’expérience de la consolation chez les hommes en relation de soin, souffrant de leur masculinité”.
Mr Pascal Eloy, effectuera une période d’études de 3 mois au L.R.Ph.P. pendant laquelle il va rédiger une partie de sa thèse de doctorat, sous la responsabilité de la Prof. Elena Theodoropoulou.
Qi Li. Doctorante, Université Nationale Yang Ming Chiao Tung, Taïwan (superviseure: Prof. Joyce C.H. Liu)
Titre de la thèse : “La prise de possession de terrains pour les parcs technologiques : le développement en réseau des villages urbains à Shanghai et à Taipei”.
Mme Qi Li, effectuera une période d’études de 3 mois au L.R.Ph.P. pendant laquelle il va rédiger une partie de sa thèse de doctorat, sous la responsabilité de la Prof. Elena Theodoropoulou.
Ann-Sophie Gravel. Étudiante en master, Université Laval, Québec, Canada (superviseur(e)s: Prof. Catherine Rioux & Prof. Patrick Turmel)
Τitre du mémoire de master: “La rationalité de l’amour au XXIe siècle : ludification de l’amour et éthique des applications de rencontre”.
Dans le cadre de l’accord bilatéral Erasmus+ entre l’Université Laval & le Département des Sciences de l’Éducation Préscolaire et de l’Ingénierie Éducative de l’ Université de l’ Égée & dans la foulée de l’accord bilatéral entre de la Faculté de Philosophie de l’Université Laval et du L.R.Ph.P., Mme Ann-Sophie Gravel effectuera une période d’étude de 2 mois au L.R.Ph.P. & au Rogramme Master II “Conception & Développement d’Unités Educatives” et elle va rédiger une partie de son mémoire de master, sous la responsabilité de la Prof. Elena Theodoropoulou.
Yukina Kuriyama. Étudiante de premier cycle à l’université Soka (Education/Enseignement Primaire), Tokyo, Japon
Dans le cadre de l’accord bilatéral Erasmus+ entre l’université Soka (Education/Enseignement Primaire) & le Département des Sciences de l’Éducation Préscolaire et de l’Ingénierie Éducative, Faculté des Sciences Humaines de l’ Université de l’Égée, Mme Kuriyama effectuera un stage de deux mois au L.R.Ph.P., sous la responsabilité de la Prof. Elena Theodoropoulou.
English