Ελληνικά
Δεύτερη Φάση
2018-σήμερα
Στη δεύτερη φάση του, το Δίκτυο Φιλοσοφίας της Παιδείας στην Πράξη (ΔιΦιΠράξ) επιλέγει την έμφαση στη διαπολιτισμική εκφορά του, αντίστοιχη της φιλοσοφίας του Εργαστηρίου σε όλη του την πορεία, καθώς επιχειρεί να υποδέχεται διαφορετικές γλώσσες και να επιτρέπει να συνεργαστούν διαφορετικές κουλτούρες τόσο σε πολιτισμικό όσο και φιλοσοφικό επίπεδο. Παράλληλα, τα ζητήματα που τέθηκαν κατά την 1η φάση του Δικτύου, εξελίσσονται μέσα από την επίμονη διατύπωση του κομβικού ζητήματος σχετικά με το ρόλο τον οποίο καλείται σήμερα η Φιλοσοφία της Παιδείας να διαδραματίσει, σε συνάρτηση πάντως με το θεμελιώδες για το Δίκτυο ερώτημα της πραξιακής διάστασής της. Στο πλαίσιο αυτό, είναι αναγκαίο το Δίκτυο να αναπτυχθεί με τη συνέργεια ιδιαίτερα των νέων ερευνητών/τριών, από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα, που θα μπορούν να πολλαπλασιάσουν ερωτήματα και οπτικές γωνίες διευρύνοντας το διάλογο.
Français
Deuxième phase
2018 jusqu’à aujourd’hui
Pendant sa deuxième phase, le Réseau de Philosophie de l’Éducation en Praxis (RePhEdenPrax) choisit l’emphase sur son expression interculturelle, correspondant à celle de la philosophie elle-même du Laboratoire pendant son trajet dès sa création, au fur et à mesure qu’il tente d’accueillir des langues différentes et faire collaborer des cultures différentes. En parallèle, les issues qui ont été explorées durant la première phase, évoluent à travers la formulation de la préoccupation nodale persistante concernant le rôle que la philosophie de l’éducation peut aujourd’hui jouer, en combinaison avec la question fondamentale pour le Réseau, relativement à sa dimension praxique. Dans ce cadre, il devient nécessaire que le Réseau soit développé en synergie notamment avec des jeunes chercheurs et chercheuses, provenant des environnements culturels divers, qui seront capables multiplier les questions et les positions et les optiques en élargissant le dialogue.
English
Second phase
2018 until today
In the second phase, the Network Philosophy of Education in Praxis (NePhedinPrax) chooses the emphasis on its intercultural dimension analogically to the Laboratory’s philosophy throughout its entire course, as it tries to host different languages and permit the collaboration between different cultures on a cultural and philosophical level as well. In parallel, the questions posed during the 1rst phase of the Network, evolve through the persistent formulation of the nodal issue regarding the role that Philosophy of Education is invited to play, with respect to the fundamental for the Network question of its praxial dimension. In this frame, it is necessary for the Network to be developed particularly in synergy with the young researchers from various cultural environments who will be able to multiply questions and points of view by broadening the dialogue.