Page 21 - Amechanon_vol1_2016-18
P. 21
Amechanon, Vol. I / 2016-2018, ISSN: 2459-2846
τον εντοπισμό, την εγκόλπωση και την υπεράσπιση των mirabilia, των μη αναγώγιμων, των
άτακτων, των απειθάρχητων της (εκπαιδευτικής πράξης), αυτών που φέρονται πεισματικά
ως ξένα είτε στη φιλοσοφία (για παράδειγμα, το σώμα ως τέτοιο), είτε στην εκπαίδευση (για
παράδειγμα, το σώμα ως παιδαγωγικά άκαυτο «υπόλειμμα» ή ως εύγλωττο σημείο της
εκπαιδευτικής τάξης). Στην πραγματικότητα, η φιλοσοφία δεν μπόρεσε να διαφύγει του
σώματος, ακόμα κι όταν αυτό εμφανίζεται ως ένα ludibrium materiae και η εκπαίδευση δεν
μπόρεσε να απαλλαγεί από το σώμα, ακόμα και όταν το χάνει πίσω από τις πολλαπλές
αποσαρκώσεις του.
Έλενα Θεοδωροπούλου
2016-2019
21