Ο Alain Kerlan είναι φιλόσοφος, επίτιμος καθηγητής πανεπιστημίου στο Πανεπιστήμιο Lumière Lyon 2, όπου υπηρέτησε ως διευθυντής του Ινστιτούτου Επιστημών και Πρακτικών Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ISPEF). Μέλος του εργαστηρίου Education Cultures Politiques και του Εργαστηρίου Έρευνας στην Πρακτική Φιλοσοφία (Ε.Ε.Π.Φ., //practphilab.aegean.gr/), το έργο του βρίσκεται στο σταυροδρόμι φιλοσοφίας, τέχνης και εκπαίδευσης. Σήμερα ενασχολείται με την εμπειρία της καλλιτεχνικής και φιλοσοφικής διαμονής, όπου συνεχίζει την εξερεύνηση αυτών των διασταυρώσεων. Είναι συγγραφέας ή επιμελητής σε πολλές εκδόσεις, μεταξύ των οποίων συγκεκριμένα: L’art pour éduquer? La tentation esthétique (PUL, 2004), Paul Ricoeur et la question éducative (PUL, 2011), Un collège saisi par les arts (L’ Attribut, 2015), Cet art qui éduque (Fabert, 2016), Enfants et artistes ensemble (Presses U de Lorraine, 2016), Chronique du Vaisseau fantôme de Leros et René Derouin, l’enfance est un fleuve (Éditions Naufragés Éphémères, 2018, 2020), Esthétique et émancipation. La leçon de l’art, malgré tout (Hermann, 2021).
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok