Ελληνικά
Français
English
Ελληνικά
H σειρά Φιλοσοφία & Εκπαίδευση. Έρευνα, Θεωρίες, Έννοιες, Πρακτικές την οποία το Ε.Ε.Π.Φ. εγκαινιάζει με τον 1ο συλλογικό πολύγλωσσο τόμο με τίτλο “Η ηθική στην Εκπαίδευση Φιλοσοφικές ανιχνεύσεις και φιλοσοφικά ξέφωτα”, σκοπό έχει να φιλοξενήσει κείμενα κριτικής προσέγγισης, που αφορούν στις πολλαπλές, πιθανές μορφές συνέργειας, συνάρθρωσης & συνύφανσης της φιλοσοφίας με το χώρο της εκπαίδευσης/παιδείας, καθώς & στα πολλαπλά πιθανά αποτελέσματα μιας τέτοιας ιδιαίτερης σχέσης, τόσο για τη φιλοσοφία όσο & για την εκπαίδευση/παιδεία.
Διευθύντρια σειράς: Έλενα Θεοδωροπούλου
Epistrophè. Revue Internationale d’Éthique Professionnelle en Philosophie et en Éducation. Études et Pratiques [EPREPE] / Epistrophe. International Journal of Professional Ethics in Philosophy and Education. Studies and Practices [EPREPE]: Διεθνές, ετήσιο, δίγλωσσο (αγγλικά & γαλλικά), διαδικτυακό, ελεύθερης πρόσβασης και το μόνο στη συγκεκριμένη θεματική περιοδικό με κριτές, με στόχο την κριτική και ερμηνευτική μελέτη και ανάλυση ζητημάτων σχετικών με την Επαγγελματική Ηθική στην εκπαίδευση και την επιμόρφωση, μέσα από το πρίσμα της Φιλοσοφίας εν γένει και της Φιλοσοφίας της Παιδείας ειδικότερα. Οι θεωρίες, οι πρακτικές και οι έρευνες που θα θέσουν υπό ερώτηση αυτή τη διπλή προσέγγιση ή που διασταυρώνουν τις θεματικές εμπίπτουν στο πεδίο ενδιαφέροντος του περιοδικού Επιστροφή. Βασικό μέλημα του περιοδικού είναι να διεγείρει και να υποστηρίξει φιλοσοφικούς στοχασμούς σχετικά με ηθικά ζητήματα που αναδύονται στους κόλπους των εκπαιδευτικών πρακτικών.
Για το εισαγωγικό σημείωμα του 1ου τεύχους (2017-2018), πατήστε εδώ
Για το εισαγωγικό σημείωμα του 2ου τεύχους (2018-2019), πατήστε εδώ
Για το εισαγωγικό σημείωμα του 3ου τεύχος (2019-2020), πατήστε εδώ
«Αμήχανον»: Διεθνές Περιοδικό του «Εργαστηρίου Έρευνας στην Πρακτική Φιλοσοφία» (Ε.Ε.Π.Φ.) με σκοπό την ανάδειξη, την αναγνώριση, τη διερώτηση των φιλοσοφικών τόπων και τρόπων και της ιδιόμορφης χαρτογραφίας και κινησιολογίας τους στους χωρόχρονους της εκπαίδευσης. Οι τρόποι, οι μορφές, οι αναδιπλώσεις, οι αφηγήσεις, οι ενσωματώσεις της πρακτικής φιλοσοφίας, η φιλοσοφική από-ανασυγκρότηση της έννοιας της εφαρμογής, οι τρόποι, οι μορφές, οι αναδιπλώσεις, οι μετασχηματισμοί, οι στροφές της εφαρμοσμένης φιλοσοφίας, οι φιλοσοφικές κατανοήσεις της έννοιας, των εμφανίσεων, των κινήσεων, των φωνών της πράξης μέσα σε μορφές ζωής εμπεριέχονται στον προσανατολισμό του περιοδικού.
Η σειρά Πρακτικά Επιστημονικών Συναντήσεων Ε.Ε.Π.Φ., φιλοξενεί Πρακτικά στα οποία αποτυπώνεται η δραστηριότητα του Ε.Ε.Π.Φ. σε επίπεδο ημερών εργαστηρίων, σεμιναρίων, ημερίδων, συνεδρίων.
27-29 Απριλίου 2018, Ρόδος: Πρακτικά της 1ης Διεθνούς Biennale Πρακτικής Φιλοσοφίας
9-10 Μαίου 2020: Πρακτικά της 1ης Διεθνούς διαδικτυακής Pre-Biennale Πρακτικής Φιλοσοφίας
Διευθύντρια σειράς: Έλενα Θεοδωροπούλου
Français
La série Philosophie & Éducation. Recherche, Théories, Concepts, Pratiques inaugurée par L.R.Ph.P. avec le 1er tome collectif multilingue sous le titre “Éthique en Éducation Dépistages et clairières philosophiques”, vise à acceuillir des textes d’approche critique concernant les formes multiples et possibles de synérgie, articulation et entrelacement entre la philosophie et l’éducation/paideia aussi bien que les résultats multiples et possibles d’une telle relation particulière tant pour la philosophie que pour l’éducation/paideia.
Directrice de la série: Elena Théodoropoulou
Epistrophè. Revue Internationale d’Éthique Professionnelle en Philosophie et en Éducation. Études et Pratiques [EPREPE]: Revue internationale, annuelle, bilingue (anglais & français), numérique, accès ouvert, le seul dans cette thématique spécifique, approuvée par les pairs, dédiée à l’étude et à l’analyse critique et herméneutique des questions concernant l’Éthique Professionnelle en Éducation et formation, considérée à travers la Philosophie en général et la Philosophie de l’Éducation en particulier. Les théories, pratiques et recherches qui mettent à l’épreuve cette double approche ou qui croisent leurs thématisations entrent dans le champ d’intérêt de la revue Epistrophè. La finalité fondamentale de la revue est de susciter et de soutenir des réflexions philosophiques à propos des questions éthiques surgissant au sein des pratiques éducatives.
“Αmechanon”: Revue Internationale du «Laboratoire de Recherche en Philosophie Pratique» (L.R.Ph.P.) dans le but de mettre au clair, reconnaître, questionner, rouvrir les lieux, les modes philosophiques ainsi que leur cartographie et kinésiologie singulières dans les spacio-temporels de l’éducation. Les modes, les formes, les replis, les récits, les in-corporations de la philosophie pratique, la dé-reconstruction philosophique du concept de l’application, les modes, les formes, les replis, les transmutations, les tournures de la philosophie appliquée, les compréhensions philosophiques du concept, des apparitions, des mouvements, des voix de la praxis au sein des formes de vie.
La série Actes des Rencontres Scientifiques du L.R.Ph.P., inclut des Actes inscrivant l’activité du L.R.P.Ph. au niveau de journées d’ateliers, de séminaires, de conférences, de congrès.
27-29 Avril 2018, Rhodes: Actes de la 1ère Biennale de Philosophie Pratique Internationale
9-10 Mai 2020: Actes de la 1ère Pré-Biennale Internationale de Philosophie Pratique en ligne
Directrice de la série: Elena Théodoropoulou
English