Page 5 - Amechanon_vol1_2016-18
P. 5
Amechanon, Vol. I / 2016-2018, ISSN: 2459-2846
Jacques Quintin 91
La place du corps en éducation: le défi de la présence à soi
The place of the body in education: the challenge of self-presence
Η θέση του σώματος στην εκπαίδευση: η πρόκληση της παρουσίας στον εαυτό
Daniel Gaivota 112
Travel-School and The Thinking Body:
the place of intensities in a non-structured thinking
Voyage-École et le Corps Pensant:
la place des intensités dans une pensée non structurée
Σχολείο-Ταξίδι και το Σκεπτόμενο Σώμα:
ο τόπος των εντάσεων σε μία μη-δομημένη σκέψη
Filipe Ceppas 125
«Je mange mon carnet de notes»: pour une philosophie anthropophagique de l’éducation
«Ι eat my notebook»: for an anthropophagic philosophy of education
«Τρώω το σημειωματάριό μου»: για μια ανθρωποφαγική φιλοσοφία της παιδείας
Αrie Kizel 139
«The physical body is not here but the Body of Memories is still with us»:
Philosophy with Children and the Living Body of Memory of the Deceased
«Le corps physique n’est pas ici mais le Corps des Mémoires est encore avec nous»:
Philosophie avec les enfants et le Corps Vivant de Mémoire des Décédés
«Το υλικό σώμα δεν είναι εδώ, αλλά το Σώμα των Αναμνήσεων είναι ακόμα μαζί μας»: Η
Φιλοσοφία με παιδιά και το ζων Σώμα της Ανάμνησης των Τεθνεότων
Jean-François Dupeyron 154
Corps enfantins et esprits adultes
Childlike bodies and adult spirits
Παιδικά σώματα και ενήλικα πνεύματα
Didier Moreau 181
L’éthique contre le racisme
Ethics against racism
Η ηθική ενάντια στο ρατσισμό
Valérie Perez 199
Le corps et l’expérience de l’intensité dans l’autisme
The body and the experience of intensity in autism
Το σώμα και η εμπειρία της έντασης στον αυτισμό
5