Page 6 - Amechanon_vol1_2016-18
P. 6

Amechanon, Vol. I / 2016-2018, ISSN: 2459-2846






                   Στο Εργαστήριο / Dans le Laboratoire / In the Laboratory                       210

                   «Des pratiques artistiques et philosophiques pour changer d’école? (PHILARPE)»
                   «Καλλιτεχνικές & Φιλοσοφικές Πρακτικές για να αλλάξουμε το σχολείο; (PHILARPE)»
                   «Artistic & Philosophical Practices to Change School? (PHILARPE)»

                   Ι. Le séjour artistique et le «bateau fantôme». 17 octobre au 6 novembre 2016
                   Ι. Η καλλιτεχνική διαμονή και το «Πλοίο Φάντασμα». 17 Οκτωβρίου-6 Νοεμβρίου 2016
                   I. The Artistic Residency and the «Phantom- vessel». October 17-November 6, 2016

                   Παρουσίαση/ Présentation/ Presentation

                   Αlain Kerlan, Yves Henri                                                       218

                   De l’art de la philosophie et de l’éducation comme «performance». Le «vaisseau fantôme»
                   de  Leros,  17  octobre  –  6  novembre  2016.  Chronique  d’une  expérimentation  artistique
                   philosophique et pédagogique
                   [For  Art,  Philosophy,  and  Education  as  a  «Performance».  The  Leros  «Phantom-Vessel»,
                   October  17-November  6,  2016.  Chronicle  of  an  artistic,  philosophical  and  pedagogical
                   experimentation / Για την Τέχνη, τη Φιλοσοφία και την Εκπαίδευση ως «Performance» Το
                   «Πλοίο-Φάντασμα» της Λέρου, 17 Οκτ.- 6 Νοεμβρίου 2016. Χρονικό ενός καλλιτεχνικού,
                   φιλοσοφικού και παιδαγωγικού πειραματισμού].

                   Σύνοψη στα Ελληνικά                                                            285
                   [Synopsis in Greek/Synopsis en grec]

                   ΙΙ. Το παιδί, η φωτογραφία, η φιλοσοφία. 19, 20 Φεβρουαρίου & 25 Μαΐου 2016    294
                   II. Enfant, photographie, philosophie. 19, 20 Février & 25 Mai 2016
                   II. Child, photography, philosophy. 19, 20 February & 25 May 2016

                   Παρουσίαση / Présentation / Presentation

                   Αlain Kerlan                                                                   300

                   La  Photographie  Comme  Objet  Philosophique  Et  Porte  D’entrée  dans  la  Réflexion
                   Philosophique.  Intervention  dans  la  Classe,  suivie  D’un  Séminaire  à  l’Université.  Le
                   Dispositif
                   [Photography As a Philosophical Object. Intervention In the Classroom & door of Entrance
                   in philosophical thinking: the plan of process / H Φωτογραφία Ως Φιλοσοφικό

                   Αντικείμενο  &  Πύλη  Εισόδου  στην  Φιλοσοφική  Σκέψη.  Παρέμβαση  στην  Τάξη,
                   ακολουθούμενη από ένα Σεμινάριο στο Πανεπιστήμιο. Η διαδικασία]










                                                            6
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11