Page 7 - Amechanon_vol1_2016-18
P. 7
Amechanon, Vol. I / 2016-2018, ISSN: 2459-2846
Έλενα Θεοδωροπούλου 310
Η φωτογραφία στην τάξη: η συζητητική διαδικασία και το αντικείμενο σκέψης
[La photographie dans la classe: le processus de discussion et l’objet de pensée /
Photography in classroom : the discussional processus and the object of thought]
Video: Το πλοίο-φάντασμα, από το φιλοσοφικό αντικείμενο στο αντικείμενο της
αισθητικής (Φάση 2) [ https://youtu.be/cwem6x6PN5g]
[video: The phantom- vessel, From Philosophical Object to the Object of Aesthetics (Phase
2) [https://youtu.be/cwem6x6PN5g/ vidéo: Le vaisseau fantôme, de l’objet philosophique
à l’objet esthétique (Phase 2) [https://youtu.be/cwem6x6PN5g]
Project Oύ-τις / Projet Personne / Project Nobody 336
Παρουσίαση / Presentation / Présentation
Έλενα Θεοδωροπούλου 342
Ανίχνευση στην τάξη: κείμενα, συζητήσεις και φιλοσοφικά θραύσματα – η ανάδυση μιας
έρευνας
[Dépistage dans la classe: textes, discussions et fragments philosophiques – l’émergence
d’une recherche / Detection in classroom: texts, discussions and philosophical fragments –
the emergence of a research]
Μαίρη Βούκανου 368
Συζητώντας ένα κείμενο παιδικής λογοτεχνίας στην τάξη: ίχνη μιας ερευνητικής
παρέμβασης
[Discutant un texte de littérature d’enfants: traces d’une intervention de recherche /
Discussing a children's literature text in the classroom: traces of a research activity]
Μάνια Μονιούδη 385
Οι συζητήσεις με παιδιά στο δημοτικό σχολείο ως μέσο επαναπροσδιορισμού της
στάσης του/της εκπαιδευτικού: σημειώσεις αναστοχαστικής αυτο/παρατήρησης
[Les discussions avec des enfants à l’école primaire en tant que moyen de redéfinition de
l’attitude de l’enseignant/e: notes d’une auto/observation réflexive / Debating with
children in primary school as a means of redefining the educator’s attitude: Notes of
reflective «self/observation»]
Αικατερίνη Ρέντη 432
«Θα σε βοηθήσω να έλθεις αν έρχεσαι και να μην έρθεις αν δεν έρχεσαι»: Παρατηρώντας
τη δυνητική έλευση της φιλοσοφίας σε μια σχολική τάξη, μέσα από ένα λογοτεχνικό
κείμενο»
[«I will help you to approach if you approach, and to keep away if you keep away»:
Observing the potential advent of philosophy in a classroom, through a literary text / «Je
7