Page 7 - Amechanon_vol1_2016-18
P. 7

Amechanon, Vol. I / 2016-2018, ISSN: 2459-2846






                   Έλενα Θεοδωροπούλου                                                            310

                   Η φωτογραφία στην τάξη: η συζητητική διαδικασία και το αντικείμενο σκέψης
                   [La  photographie  dans  la  classe:  le  processus  de  discussion  et  l’objet  de  pensée /
                   Photography in classroom : the discussional processus and the object of thought]

                   Video:  Το  πλοίο-φάντασμα,  από  το  φιλοσοφικό  αντικείμενο  στο  αντικείμενο  της
                   αισθητικής (Φάση 2) [ https://youtu.be/cwem6x6PN5g]
                   [video: The phantom- vessel, From Philosophical Object to the Object of Aesthetics (Phase
                   2) [https://youtu.be/cwem6x6PN5g/ vidéo: Le vaisseau fantôme, de l’objet philosophique
                   à l’objet esthétique (Phase 2) [https://youtu.be/cwem6x6PN5g]

                   Project Oύ-τις / Projet Personne / Project Nobody                              336

                   Παρουσίαση / Presentation / Présentation

                   Έλενα Θεοδωροπούλου                                                            342

                   Ανίχνευση στην τάξη: κείμενα, συζητήσεις και φιλοσοφικά θραύσματα – η ανάδυση μιας
                   έρευνας
                   [Dépistage dans la classe: textes, discussions et fragments philosophiques – l’émergence
                   d’une recherche / Detection in classroom: texts, discussions and philosophical fragments –
                   the emergence of a research]

                   Μαίρη Βούκανου                                                                 368

                   Συζητώντας  ένα  κείμενο  παιδικής  λογοτεχνίας  στην  τάξη:  ίχνη  μιας  ερευνητικής
                   παρέμβασης
                   [Discutant  un  texte  de  littérature  d’enfants:  traces  d’une  intervention  de  recherche  /
                   Discussing a children's literature text in the classroom: traces of a research activity]

                   Μάνια Μονιούδη                                                                 385

                   Οι  συζητήσεις  με  παιδιά  στο  δημοτικό  σχολείο  ως  μέσο  επαναπροσδιορισμού  της
                   στάσης του/της εκπαιδευτικού: σημειώσεις αναστοχαστικής αυτο/παρατήρησης
                   [Les discussions avec des enfants à l’école primaire en tant que moyen de redéfinition de
                   l’attitude  de  l’enseignant/e:  notes  d’une  auto/observation  réflexive  /  Debating  with
                   children  in  primary  school  as  a  means  of  redefining  the  educator’s  attitude:  Notes  of
                   reflective «self/observation»]

                   Αικατερίνη Ρέντη                                                               432

                   «Θα σε βοηθήσω να έλθεις αν έρχεσαι και να μην έρθεις αν δεν έρχεσαι»: Παρατηρώντας
                   τη δυνητική έλευση της φιλοσοφίας σε μια σχολική τάξη, μέσα από ένα λογοτεχνικό
                   κείμενο»
                   [«I  will  help  you  to  approach  if  you  approach,  and  to  keep  away  if  you  keep  away»:
                   Observing the potential advent of philosophy in a classroom, through a literary text / «Je




                                                            7
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12