Page 180 - Amechanon_vol1_2016-18
P. 180
Amechanon, Vol. I / 2016-2018, ISSN: 2459-2846
φιλοσοφικές του εργασίες κινούνται σε τρεις ερευνητικούς άξονες: 1. την παιδική ηλικία και τα στοιχεία της
εκπαίδευσης, 2. τον πόνο και το ευ ζην στο σχολείο, υπό το πρίσμα μιας φαινομενολογικής και
ερμηνευτικής προσέγγισης, και 3. τα ζητήματα ηθικής και δεοντολογίας στο πλαίσιο της διδασκαλίας, της
εκπαίδευσης και της επιμόρφωσης.
Parmi ses publications les plus récentes sont:
Among his recent publications are:
Ενδεικτικές δημοσιεύσεις:
- Dupeyron,J.,-F., «Foucault et la forme scolaire», in: Prairat, E., (dir.), A l'école de Foucault. Nacy:
Presses Universitaires, 2014.
- Dupeyron,J.,-F., Montaigne et les Amérindiens, Bordeaux: Le Bord de l'Eau, 2013. Dupeyron,J.,-F.,
Ethique et déontologie dans l'Education Nationale, Paris: Armand Colin, 2013.
- Dupeyron,J.,-F., «L'enfance de l'hypermodernité. Le problème de l'autorité», in: Kerlan, A., - Loeffel,
L., (dir.), Repenser l'enfance, Paris: Hermann, 2012.
- Dupeyron,J.,-F., Nos idées sur l'enfance, Paris: L'Harmattan, 2010.
180