Page 331 - Amechanon_vol1_2016-18
P. 331

Amechanon, Vol. I / 2016-2018, ISSN: 2459-2846



                   (που  ενίοτε  μεταβαίνουν  στην  κατάσταση  των  αντικειμένων  ή  εμμένουν  στην

                   κατάσταση  του πράγματος),  εκεί  όπου  η  τάση  προς  την  ανα/δημιουργία  αυτού  που
                   βλέπουμε ή  η  μετατροπή  της  σκέψης  σε  κάτι  ορατό  (ή  και  απτό)  αναδεικνύεται  ως
                   στιγμή  σημαντική  της  συζήτησης  (όταν,  δηλαδή,  ο  λόγος  συνδέεται  γενναία  με  μη

                   λεκτικές  συμπυκνώσεις  και  αναπτύξεις  του),  αποτελεί  ένα  κομβικό  κρίκο  για  όποια

                   κατά  τη  διάρκεια  ή  στην  προέκταση  της  συζήτησης,  μετεξέλιξη.  Όταν  η  τάξη  είναι
                   δυνατόν  να μετατραπεί σε  εργαστήριο  σκέψης  (δηλαδή  χωρόχρονου ανοιχτού στον

                   πειραματισμό),  τότε  ο  κόσμος  είναι  δυνατόν  να  μετατραπεί  σε  φιλοσοφικό
                   αντικείμενο. Και η φωτογραφία εντός του (και εκτός του: για να τον φωτογραφίζει) –

                   διαδικασία  που  εξελίσσεται  επ’  άπειρο  διαμορφώνοντας  ένα  πολύ-αφηγηματικό
                   έκθεμα.































                   Παράρτημα:

                                                                                  338
                   Οι  δραστηριότητες  που  ακολούθησαν  εκείνη  την  επίσκεψη ,  οδήγησαν  στην
                   διαμόρφωση από τα παιδιά ενός έργου, το οποίο θα σχετιζόταν, εκκινώντας από τη

                   συζήτηση για τη φωτογραφία, με το θέμα της επιστημονικής συνάντησης στο πλαίσιο



                   338   Η  παρέμβαση  εξελίχθηκε  σε  σειρά  συζητητικών  δραστηριοτήτων  γύρω  από  θέματα  που
                   αναδείχθηκαν  στο  αρχικό  εργαστήριο,  με  την  ευθύνη  της  γράφουσας.  Τη  βοήθειά  τους  στη
                   συλλογή  και  καταγραφή  του  υλικού  προσέφεραν  και  οι  τότε  φοιτήτριες  του  «Τμήματος
                   Επιστημών  της  Προσχολικής  Αγωγής  και  του  Εκπαιδευτικού  Σχεδιασμού»  (Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ.),
                   Κορολόγου Δέσποινα και Σουλεϋμάν Γκιουλτέν.



                                                           331
   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336