Page 331 - Amechanon_vol1_2016-18
P. 331
Amechanon, Vol. I / 2016-2018, ISSN: 2459-2846
(που ενίοτε μεταβαίνουν στην κατάσταση των αντικειμένων ή εμμένουν στην
κατάσταση του πράγματος), εκεί όπου η τάση προς την ανα/δημιουργία αυτού που
βλέπουμε ή η μετατροπή της σκέψης σε κάτι ορατό (ή και απτό) αναδεικνύεται ως
στιγμή σημαντική της συζήτησης (όταν, δηλαδή, ο λόγος συνδέεται γενναία με μη
λεκτικές συμπυκνώσεις και αναπτύξεις του), αποτελεί ένα κομβικό κρίκο για όποια
κατά τη διάρκεια ή στην προέκταση της συζήτησης, μετεξέλιξη. Όταν η τάξη είναι
δυνατόν να μετατραπεί σε εργαστήριο σκέψης (δηλαδή χωρόχρονου ανοιχτού στον
πειραματισμό), τότε ο κόσμος είναι δυνατόν να μετατραπεί σε φιλοσοφικό
αντικείμενο. Και η φωτογραφία εντός του (και εκτός του: για να τον φωτογραφίζει) –
διαδικασία που εξελίσσεται επ’ άπειρο διαμορφώνοντας ένα πολύ-αφηγηματικό
έκθεμα.
Παράρτημα:
338
Οι δραστηριότητες που ακολούθησαν εκείνη την επίσκεψη , οδήγησαν στην
διαμόρφωση από τα παιδιά ενός έργου, το οποίο θα σχετιζόταν, εκκινώντας από τη
συζήτηση για τη φωτογραφία, με το θέμα της επιστημονικής συνάντησης στο πλαίσιο
338 Η παρέμβαση εξελίχθηκε σε σειρά συζητητικών δραστηριοτήτων γύρω από θέματα που
αναδείχθηκαν στο αρχικό εργαστήριο, με την ευθύνη της γράφουσας. Τη βοήθειά τους στη
συλλογή και καταγραφή του υλικού προσέφεραν και οι τότε φοιτήτριες του «Τμήματος
Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού» (Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ.),
Κορολόγου Δέσποινα και Σουλεϋμάν Γκιουλτέν.
331