Page 337 - Amechanon_vol1_2016-18
P. 337

Amechanon, Vol. I / 2016-2018, ISSN: 2459-2846
                      καθώς  ανταποκρίνονται  στην  αρχή  μιας  ερωτηματοκεντρικής  προσέγγισης  της

                      διδακτικής  διαδικασίας,  με  ό  τι  αυτό  συνεπάγεται  σε  επίπεδο  αρχών,  μεθόδου,

                      τεχνικών, διαδικαστικών επιλογών, αξιών αξιοποιώντας τη σχετική βιβλιογραφία.

                      Η ενότητα περιλαμβάνει τέσσερα κείμενα. Το πρώτο σύρει τις βασικές γραμμές του
                      θεωρητικού  πλαισίου  και  τα  υπόλοιπα  τρία  κείμενα  επιχειρούν  να  καταγράψουν

                      παρατηρήσεις και σχόλια επί των εφαρμογών που επιχειρήθηκαν.

                      Έλενα Θεοδωροπούλου: «Ανίχνευση στην τάξη: κείμενα, συζητήσεις και φιλοσοφικά

                      θραύσματα – η ανάδυση μιας έρευνας».

                      Μαίρη Βούκανου: «Συζητώντας ένα κείμενο παιδικής λογοτεχνίας στην τάξη: ίχνη μιας
                      ερευνητικής παρέμβασης».


                      Μάνια  Μονιούδη:  «Οι  συζητήσεις  με  παιδιά  στο  δημοτικό  σχολείο  ως  μέσο

                      επαναπροσδιορισμού       της   στάσης     του/της    εκπαιδευτικού:    σημειώσεις
                      αναστοχαστικής αυτο/παρατήρησης».


                      Αικατερίνη Ρέντη: «‘Θα σε βοηθήσω να έλθεις αν έρχεσαι και να μην έρθεις αν δεν
                      έρχεσαι’: Παρατηρώντας τη δυνητική έλευση της φιλοσοφίας σε μια σχολική τάξη,

                      μέσα από ένα λογοτεχνικό κείμενο».


                                                                        Έλενα Θεοδωροπούλου, 2016-2019





































                                                           337
   332   333   334   335   336   337   338   339   340   341   342