Page 295 - Amechanon_vol1_2016-18
P. 295

Amechanon, Vol. I / 2016-2018, ISSN: 2459-2846
                     Το συλλογικό προϊόν της συνεργασίας με τα παιδιά και με τη συνέργεια φοιτητριών

                      του  Τμήματος  Επιστημών  της  Προσχολικής  Αγωγής  και  του  Εκπαιδευτικού
                    Σχεδιασμού  (Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ.)  εντάχθηκε  στο  πλαίσιο  της  2 ης   έκθεσης  «Φιλοσοφικά

                    Αντικείμενα»    την   οποία   διοργάνωσε     το   Ε.Ε.Π.Ε.Φ.   (25   Μαΐου   2016,
                    http://practphilab.aegean.gr/φιλοσοφalia-philosophalia/).


                    Τα παραπάνω περιγράφονται μέσα από τα εξής κείμενα:


                    Alain Kerlan: «La Photographie Comme Objet Philosophique Et Porte D’entrée Dans La
                    Réflexion  Philosophique.  Intervention  Dans  La  Classe,  Suivie  D’un  Séminaire  A

                    L’université.  Le  Dispositif»  [«H  Φωτογραφία  Ως  Φιλοσοφικό  Αντικείμενο  &  Πύλη
                    Εισόδου στην Φιλοσοφική Σκέψη. Παρέμβαση στην Τάξη, ακολουθούμενη από ένα

                    Σεμινάριο στο Πανεπιστήμιο. Η διαδικασία»].

                    Έλενα Θεοδωροπούλου: «Η φωτογραφία στην τάξη: η συζητητική διαδικασία και το

                    αντικειμένου της σκέψης».

                    Τα κείμενα συνοδεύονται από το βίντεο: «Το πλοίο-φάντασμα, από το φιλοσοφικό
                    αντικείμενο      στο      αντικείμενο      της     αισθητικής»      (Φάση      2)

                    [https://youtu.be/cwem6x6PN5g]  στο  πλαίσιο  των  «Ημερών  Εργαστηρίων»,
                    Φιλοσοφία  της  Παιδείας  στην  Πράξη  (4η  Διεθνής  Συνάντηση)  «Σώμα  φιλοσοφικό/

                    Σώμα  στην  Εκπαίδευση»,  26-29/05/2016  υπό  τη  διοργάνωση  του  «Εργαστηρίου
                    Έρευνας  στην  Πρακτική  και  Εφαρμοσμένη  Φιλοσοφία»  (Ε.Ε.Π.Ε.Φ.).  Αφορά  σε

                    υπαίθριο εργαστήριο, που οργανώθηκε στις 28 Μαΐου από το Ε.Ε.Π.Ε.Φ. ως απόληξη
                                                                   ου
                    της  συνεργασίας  του  με  την  ΣΤ’  Τάξη  του  1   Πειραματικού  Σχολείου  Ρόδου.
                    Συμμετείχαν μαθητές και μαθήτριες της Στ’ Τάξης, με την ευγενική υποστήριξη της
                    δασκάλας,  του  διευθυντή  του  σχολείου  και  των  γονιών  τους,  με  εμψυχωτές:  τον

                    καθηγητή φιλοσοφίας Alain Kerlan και τον εικαστικό καλλιτέχνη Yves Henri.


                                                                               Έλενα Θεοδωροπούλου



















                                                           295
   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300