Page 295 - Amechanon_vol1_2016-18
P. 295
Amechanon, Vol. I / 2016-2018, ISSN: 2459-2846
Το συλλογικό προϊόν της συνεργασίας με τα παιδιά και με τη συνέργεια φοιτητριών
του Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού
Σχεδιασμού (Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ.) εντάχθηκε στο πλαίσιο της 2 ης έκθεσης «Φιλοσοφικά
Αντικείμενα» την οποία διοργάνωσε το Ε.Ε.Π.Ε.Φ. (25 Μαΐου 2016,
http://practphilab.aegean.gr/φιλοσοφalia-philosophalia/).
Τα παραπάνω περιγράφονται μέσα από τα εξής κείμενα:
Alain Kerlan: «La Photographie Comme Objet Philosophique Et Porte D’entrée Dans La
Réflexion Philosophique. Intervention Dans La Classe, Suivie D’un Séminaire A
L’université. Le Dispositif» [«H Φωτογραφία Ως Φιλοσοφικό Αντικείμενο & Πύλη
Εισόδου στην Φιλοσοφική Σκέψη. Παρέμβαση στην Τάξη, ακολουθούμενη από ένα
Σεμινάριο στο Πανεπιστήμιο. Η διαδικασία»].
Έλενα Θεοδωροπούλου: «Η φωτογραφία στην τάξη: η συζητητική διαδικασία και το
αντικειμένου της σκέψης».
Τα κείμενα συνοδεύονται από το βίντεο: «Το πλοίο-φάντασμα, από το φιλοσοφικό
αντικείμενο στο αντικείμενο της αισθητικής» (Φάση 2)
[https://youtu.be/cwem6x6PN5g] στο πλαίσιο των «Ημερών Εργαστηρίων»,
Φιλοσοφία της Παιδείας στην Πράξη (4η Διεθνής Συνάντηση) «Σώμα φιλοσοφικό/
Σώμα στην Εκπαίδευση», 26-29/05/2016 υπό τη διοργάνωση του «Εργαστηρίου
Έρευνας στην Πρακτική και Εφαρμοσμένη Φιλοσοφία» (Ε.Ε.Π.Ε.Φ.). Αφορά σε
υπαίθριο εργαστήριο, που οργανώθηκε στις 28 Μαΐου από το Ε.Ε.Π.Ε.Φ. ως απόληξη
ου
της συνεργασίας του με την ΣΤ’ Τάξη του 1 Πειραματικού Σχολείου Ρόδου.
Συμμετείχαν μαθητές και μαθήτριες της Στ’ Τάξης, με την ευγενική υποστήριξη της
δασκάλας, του διευθυντή του σχολείου και των γονιών τους, με εμψυχωτές: τον
καθηγητή φιλοσοφίας Alain Kerlan και τον εικαστικό καλλιτέχνη Yves Henri.
Έλενα Θεοδωροπούλου
295