Page 412 - Amechanon_vol1_2016-18
P. 412
Amechanon, Vol. I / 2016-2018, ISSN: 2459-2846
Π9:… αν τριβότανε κάπου σήμαινε ότι…ήθελε φαγητό…
Δ: Ο άνθρωπος αυτός που καταλάβαινε τη φάλαινα ήταν εκπαιδευτής…τί
σημαίνει εκπαιδευτής;
Π12: Αυτός που εκπαιδεύει τα ζώα…
Η συζήτηση, ενώ ακολουθεί μια ερευνητική της πορεία, η οποία έχει υποστηρίξει την
σκέψη των παιδιών, δεν αποδεσμεύεται από το κείμενο…
Π19: Είναι αυτός που τα βάζει σε τάξη…τα κάνει να μη δαγκώνουν τους άλλους…
Π8: Μπορεί όταν φώναξε τη Λίλη να το έκανε με κραυγές…
Π3: Ο εκπαιδευτής μαθαίνει να φροντίζει τα ζώα…
Δ: Ο εκπαιδευτής φροντίζει τα ζώα… μαθαίνει πώς να τα φροντίζει… αλλά όπως
είπατε ο εκπαιδευτής μαθαίνει στα ζώα να έχουν μια συμπεριφορά…τα
εκπαιδεύει… για να μάθει κάποιος κάτι τί χρειάζεται;
Π4: …μυαλό;
Δ: Ρωτάω… δεν ξέρω … εσείς θα πείτε…
Π20: Εγώ θέλω να απαντήσω στον Π1 ..και τα ζώα έχουν μυαλό …απλά είναι
μικρότερο σε μέγεθος…
Δ: Μικρότερο σε μέγεθος ή μικρότερης ευφυίας…
Π20: Βασικά μικρότερης ευφυία…
Δ: …μικρότερης ευφυίας …λέει ο Π20… τί λέτε οι άλλοι;
Π8: …είναι χαζά…
Δ: …χαζά θα το πούμε τα ζώα;
Π8: Μόνο μερικά είναι έξυπνα…
Π9: Είναι έξυπνα με το δικό τους τρόπο…
Π4: Εγώ διαφωνώ με τον Π20 γιατί τα ζώα δεν μπορούν να μάθουν ότι δύο και
δύο κάνουν τέσσερα αλλά ξέρουν πράγματα που πρέπει να ξέρουν…
Π20: …αυτό λέω κι εγώ…
Π4: Δεν είπες αυτό… είπες ότι έχουν μικρότερη ευφυία…
(…υπάρχει ένταση και όλοι θέλουν να μιλήσουν…)
Π18: Δεν είμαστε σίγουροι τι είπε η φάλαινα γιατί μπορεί να είπαν κάτι παρόμοιο
στη γλώσσα τους οι φάλαινες και η Λίλη να άκουσε αυτό…
Π8: Πού ξέρεις τί ακούστηκε… όταν αυτό ακούστηκε από πολύ μακριά;
(…υπάρχει αναταραχή…όλοι θέλουν να μιλήσουν…)
412