Page 392 - Amechanon_vol1_2016-18
P. 392
Amechanon, Vol. I / 2016-2018, ISSN: 2459-2846
Τα παιδιά αναμένουν ότι η ανάγνωση του παραμυθιού θα ακολουθούσε την γνωστή
ολοκλήρωση…
Ο πρώτος κύκλος της συζήτησης ενεργοποίησε το σύνολο των μαθητών /μαθητριών οι
οποίοι/οποίες συμμετείχαν είτε λαμβάνοντας μέρος στη συζήτηση είτε συμμετέχοντας
σιωπηλά…
Ο πρώτος κύκλος της συζήτησης αισθάνθηκα ότι ολοκληρώνεται τη στιγμή που οι
συμφωνίες και οι διαφωνίες μεταξύ των παιδιών τα είχαν οδηγήσει σε μια κατάσταση
σιωπής …
Δ: Πού βρήκε την ευτυχία το μωρό;
Π1: …μια σκέψη μας έχει μείνει…
Δ: …Πού τη βρήκε την ευτυχία…
Π3: …στην καρδιά του…
(… χειροκροτήματα και φωνές ενθουσιασμού…)
Ε: Στην καρδιά του βρήκε το μωρό την ευτυχία…
(…χειροκροτήματα… Μπράβο!!!)
Π4: ή στο μυαλό του…
(…ξανά χειροκροτήματα ενθουσιασμού από όλους…)
Δ: ή στο μυαλό του…
Π5: Από το μυαλό του δε βγαίνει τίποτα παρά μόνο η σκέψη…
(…χειροκροτήματα και πάλι…)
Δ: Για να ακούσουμε πάλι προσεκτικά αυτά που έχουμε πει… την ευτυχία την
βρήκε το μωρό στην καρδιά του… ή στο μυαλό του… Αλλά κάποιος είπε ότι στο
μυαλό δε βρίσκουμε τίποτα άλλο …παρά μόνο τη σκέψη… Έτσι δεν είναι …ή
έκανα κάποιο λάθος; Τι λέτε εσείς;
(…σιωπή…)
Δ: Το μωρό σκέφτηκε;
Παιδιά: Ναι…ναι… διστακτικά…
Δ: Με τι … να σκέφτηκε;
392