Page 393 - Amechanon_vol1_2016-18
P. 393

Amechanon, Vol. I / 2016-2018, ISSN: 2459-2846



                   (…σιωπή…)


                   Επανέρχομαι στο βιβλίο για να βρω το νήμα της συζήτησης…ξεκινά ο δεύτερος κύκλος

                   της συζήτησης…

                   Με προβλημάτισε ιδιαίτερα το ερώτημα ως προς το κατά πόσο τελικά ακολούθησε η
                   τάξη τη δική της σκέψη και όχι τη δική μου … Το γεγονός όμως ότι ο δεύτερος και ο

                   τέταρτος κύκλος της συζήτησης δεν προχώρησε … ενώ στον πρώτο και στον τρίτο τα

                   παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό με απενοχοποίησε σε κάποιο βαθμό …

                   Ωστόσο, οι παρεμβάσεις μου, έτσι κι αλλιώς καθ’ όλη τη διάρκεια της συζήτησης ήταν
                   ιδιαίτερα έντονες…


                          Δ: Πες μας Π3 …

                          Π3: Είμαστε όλοι φίλοι;
                          Δ: Αυτό είναι το γιγάντιο πραγματάκι;

                   (… γέλια…)

                          Ε: Γιατί γελάτε; Είναι μια πολύ ωραία ιδέα…

                   Καταλαβαίνω ότι πρέπει να ολοκληρωθεί ο δεύτερος κύκλος…:


                          Π7: Εγώ πάω να βρω χαρτομάντιλα…

                          Π8: Νύσταξε…
                           Παιδιά: Εγώ βαριέμαι… και εγώ…

                   Ξαναγυρίζω  στο  βιβλίο  προκειμένου  να  αναζωπυρωθεί  το  ενδιαφέρον  για  τη
                   συζήτηση…ο τρίτος κύκλος της συζήτησης ξεκινά…


                   Ενώ καταλαβαίνω ότι η συζήτηση πλησιάζει στην ολοκλήρωσή της και βλέποντας ότι η

                   συμμετοχή των παιδιών έχει ατονήσει παρεμβαίνω:


                          Δ: Ποιος τώρα θα μαζέψει την κουβέντα που κάναμε;

                          Π8: Κανείς…
                          Δ: Π1;
                          Π1: Όχι…
                          Δ: Π2;

                          Π2: Όχι … όμως σκέφτομαι…



                                                           393
   388   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398