Page 393 - Amechanon_vol1_2016-18
P. 393
Amechanon, Vol. I / 2016-2018, ISSN: 2459-2846
(…σιωπή…)
Επανέρχομαι στο βιβλίο για να βρω το νήμα της συζήτησης…ξεκινά ο δεύτερος κύκλος
της συζήτησης…
Με προβλημάτισε ιδιαίτερα το ερώτημα ως προς το κατά πόσο τελικά ακολούθησε η
τάξη τη δική της σκέψη και όχι τη δική μου … Το γεγονός όμως ότι ο δεύτερος και ο
τέταρτος κύκλος της συζήτησης δεν προχώρησε … ενώ στον πρώτο και στον τρίτο τα
παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό με απενοχοποίησε σε κάποιο βαθμό …
Ωστόσο, οι παρεμβάσεις μου, έτσι κι αλλιώς καθ’ όλη τη διάρκεια της συζήτησης ήταν
ιδιαίτερα έντονες…
Δ: Πες μας Π3 …
Π3: Είμαστε όλοι φίλοι;
Δ: Αυτό είναι το γιγάντιο πραγματάκι;
(… γέλια…)
Ε: Γιατί γελάτε; Είναι μια πολύ ωραία ιδέα…
Καταλαβαίνω ότι πρέπει να ολοκληρωθεί ο δεύτερος κύκλος…:
Π7: Εγώ πάω να βρω χαρτομάντιλα…
Π8: Νύσταξε…
Παιδιά: Εγώ βαριέμαι… και εγώ…
Ξαναγυρίζω στο βιβλίο προκειμένου να αναζωπυρωθεί το ενδιαφέρον για τη
συζήτηση…ο τρίτος κύκλος της συζήτησης ξεκινά…
Ενώ καταλαβαίνω ότι η συζήτηση πλησιάζει στην ολοκλήρωσή της και βλέποντας ότι η
συμμετοχή των παιδιών έχει ατονήσει παρεμβαίνω:
Δ: Ποιος τώρα θα μαζέψει την κουβέντα που κάναμε;
Π8: Κανείς…
Δ: Π1;
Π1: Όχι…
Δ: Π2;
Π2: Όχι … όμως σκέφτομαι…
393